Сайт продуманных людей
Главная
Вход
Регистрация
Суббота, 18.05.2024, 18:01Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Разделы новостей
развлечение [31]
интернет [10]
медецина [4]
мобильная связь [0]
финансы, банки, биржи, инвестиции [39]
спорт [0]
города [4]
софт-отличные програмки [0]
учеба и наука [14]
интересное и полезное [29]
новости [1]
вкусная и здоровая пища [27]
девушки и парни [19]

Наш опрос
С какой поисковой системы Вы попали на этот сайт?
Всего ответов: 250

Главная » 2008 » Октябрь » 18 » УМОВИ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА
УМОВИ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА
18:11

Вкусные рецепты

“УМОВИ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА”

Розробка бізнес-плану майбутнього підприємства

Безперечно, перед тим як приступати до реєстрації підприємства, треба скласти обгрунтований бізнес-план.

Вирішення питання про місцезнаходження фірми (юридична адреса)

Якщо Ви вирішили зареєструвати підприємство, Вам необхідно визначитися, де воно буде знаходитися і на яку юридичну адресу його реєструвати.

Це може бути Ваша домашня адреса чи партнера. Найчастіше на початку бізнес-діяльності реєструють фірму на домашню адресу і розташовують офіс вдома. Але якщо Ви орендуєте приміщення для бізнес-діяльності, то можете реєструвати фірму на його адресу. Необхідно тільки мати договір про оренду цього приміщення та фінансову спроможність для сплати оренди.

Вибір назви підприємства та погодження її з органом реєстрації

Вибір назви майбутнього підприємства – справа важлива і відповідальна. Назва повинна бути зрозумілою та легко запам’ятовуватися, і залежно від виду Вашої діяльності – повідомляти, чим Ви займаєтеся.

Після того як Ви визначитеся з назвою, її треба затвердити в державному органі реєстрації. При реєстраційній палаті є фахівець, що відповідає за це. Затвердження назви необхідне для уникнення повторень у назвах підприємств, зареєстрованих в одному районі. Назва повинна бути українською мовою і не містити абревіатур. Ви пропонуєте свою назву і через деякий час (від 10 хвилин до 2 днів, залежно від оперативності роботи конкретного фахівця) назву узгоджують або відхиляють. Тоді Вам необхідно запропонувати інші варіанти.

Розробка установчих документів: договору та Статуту

Для реєстрації підприємства необхідні установчі документи. Для приватного підприємства – Статут, для товариства з обмеженою відпові­дальністю – Статут і установчий договір. Закон України “Про підприємства в Україні” (Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 24. – Ст. 272). Закон України “Про підприємництво” (Відомості Верховної Ради Украї­ни. – 1991. – № 14. – Ст. 168) регламентують діяльність в підприємницький сфері до 1 січня 2004 року, а з цього терміну набирає чинності прийнятий 16 січня 2003 року Господарський кодекс України (Голос України. – 2003 р. – 14 березня. – С.5-27).

Установчі документи не повинні містити положень, що суперечать законодавству. Відповідальність за відповідність установчих документів законодавству несе власник чи власники, що подають документи на реєстрацію.

Нотаріальне засвідчення документів

Коли усі документи готові, Ви (разом з Вашими партнерами, учасниками товариства, а якщо реєструєте приватне підприємство – то самі) йдете до нотаріуса, де завіряєте підписи на документах та копіях. Це буде коштувати приблизно 75-100 грн.

І потім, коли вже зареєструєте фірму, Вам потрібно буде ще кілька разів нотаріально засвідчувати копії установчих документів та Свідоцтва про реєстрацію для представлення в різні установи. На це буде необхідно мінімум 100 грн.

Внесення до статутного фонду внесків учасників (для ТОВ)

Якщо Ви вирішили реєструвати товариство з обмеженою відповідальністю, то до реєстрації кожен партнер повинен внести на тимчасовий рахунок у банку 30% своєї частки статутного фонду. Мінімальний розмір статутного фонду становить 11800 грн.

Для приватних підприємств (ПП) не встановлений мінімальний розмір статутного фонду. Це означає, що Ви можете зазначити розмір статутного фонду в 1 грн. Радимо вказувати більш значний розмір – від 1 до 10 тис. грн. До моменту реєстрації ПП 30% заявленого розміру статутного фонду вносити не потрібно. Його можна сформувати пізніше і поступово.

Оплата збору за державну реєстрацію

Збір за державну реєстрацію складає 7 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, тобто 119 грн.

Подання документів на реєстрацію

Для державної реєстрації необхідно подати до органу державної реєстрації за місцезнаходженням підприємства особисто власником:

Установчі документи:

для приватного підприємства                 Статут;

для товариства з обмеженою відповідальністю             Статут, установчий договір, протокол установчих зборів.

Установчі документи подаються у трьох примірниках (з них два оригінали), підписи партнерів (засновників) нотаріально засвідчуються.

Реєстраційну картку встановленого зразка, яка є одночасно заявою про державну реєстрацію. Цю картку Ви отримаєте прямо на місці, у реєстраційному органі.

Документ, що засвідчує внесення плати за державну реєстрацію.

Документ, що засвідчує сплату власниками внеску до статутного фонду (для товариства з обмеженою відповідальністю).

Документ, що засвідчує місцезнаходження підприємства (договір оренди, купівлі-продажу).

Документи необхідно подавати в окремій підписаній папці. Представниками реєструючого органу можуть бути затребувані й інші довідки (наприклад, з місця роботи власника підприємства чи партнерів).

Державна реєстрація

При наявності усіх документів реєструючий орган зобов’язаний протягом не більше ніж 5 днів зареєструвати підприємство та видати Свідоцтво про державну реєстрацію і три його копії.

Присвоєння ідентифікаційного коду підприємству в Управлінні статистики

Коли Свідоцтво про державну реєстрацію і зареєстрований Статут у Вас на руках, Ви разом з нотаріально засвідченими копіями цих документів (знову треба заплатити 10-15 грн.) йдете в Управління статистики. Там заповнюєте бланк заяви, платите 7,50 грн. і протягом 1-2 днів Вам присвоять ідентифікаційний код і видадуть довідку про включення до Єдиного Державного Реєстру підприємств та організацій України. З неї також треба зробити кілька ксерокопій для надання в наступну інстанцію.

Облік підприємства в районній податковій службі

З оригіналами і копіями Свідоцтва про реєстрацію, установчих документів та довідки зі статуправління йдете до районної податкової адміністрації, заповнюєте заяву і Ваше підприємство ставлять на облік. На це піде 1-2 дні. Про взяття на облік видається довідка і робиться запис на титульній сторінці Статуту.

Реєстрація у Пенсійному фонді

Після податкової адміністрації знову з оригіналами і копіями всіх документів йдете до Пенсійного фонду. Там відразу при Вас зареєструють підприємство і видадуть довідку для пред’явлення в банк. Але Ви вже повинні знати, в якому банку будете відкривати рахунок (якщо реєструєте приватне підприємство, оскільки у випадку ТОВ з банком Ви визначились, коли вносили 30% статутного фонду).

Нотаріальне засвідчення зразків підписів директора та бухгалтера на банківських картках

Маючи довідку з Пенсійного фонду, берете в банку картки і засвідчуєте в нотаріуса підписи директора і бухгалтера. Це коштуватиме приблизно 20 грн. Після виготовлення печатки потрібно ще раз засвідчити підписи на картках, вже з печаткою. Це знову 20 грн.

Відкриття розрахункового рахунку в банку

Для відкриття розрахункового рахунку в банку надаєте копії усіх документів, що маєте, і картки з підписами, завіреними нотаріально. Оплачуєте – від 100 до 170 грн., залежно від банку, і протягом дня отримуєте довідку про відкриття рахунку і відмітку на титульній сторінці Статуту. Копію довідки необхідно надіслати в податкову адміністрацію рекомендованим листом.

Отримання дозволу від відділу внутрішніх справ на виготовлення печатки і штампу

Для отримання дозволу на виготовлення печатки і штампу подайте до районного відділу внутрішніх справ (РВВС):

Клопотання на ім’я начальника райвідділу;

Копію Свідоцтва про реєстрацію;

Копію Статуту;

Зразки печатки і штампів, затверджених засновниками у двох екземплярах;

Довідку з банку про відкриття рахунку;

Квитанцію про сплату оформлення надання дозволу (наразі 34 грн.).

Протягом тижня отримаєте дозвіл.

Виготовлення печатки і штампу

Для виготовлення печатки і штампу вибираєте одну з багатьох фірм (можна порівняти ціни, хоча вони не дуже відрізняються), показуєте копію Статуту, віддаєте дозвіл і замовляєте печатку і штампи. Це буде коштуватиме приблизно від 50 до 150 грн., залежно від Вашого замовлення і фінансових можливостей. Термін здійснення 1-3 дні. Можна і швидше, але за терміновість доведеться доплатити.

Реєстрація в державній податковій адміністрації (ДПА) як платника податку на додану вартість (ПДВ)

У 20-денний термін з дня реєстрації Ви повинні зареєструватися в районній ДПА як платник ПДВ. Для цього заповнюється заява встановленої форми та Додаток №2 до неї і сплачується 17 грн.

Реєстрація в центрі зайнятості

У той же 20-денний термін Ви реєструєтесь у районному центрі зайня­тості. Треба надати копію Свідоцтва про реєстрацію. Послуги – безкоштовні.

Отримання спеціальних дозволів (ліцензій, патентів, сертифікатів) на окремі види діяльності

Перед тим як Ви почнете свою підприємницьку діяльність, Ви повинні з’ясувати, чи необхідні спеціальні дозволи для Вашого виду діяльності і, якщо необхідні, то які, скільки вони будуть коштувати. Тобто Ви маєте орієнтуватися в питаннях ліцензування та патентування певних видів підприємницької діяльності.

Категория: финансы, банки, биржи, инвестиции | Просмотров: 2997 | Добавил: fleger | Рейтинг: 5.0/2 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Календарь новостей
«  Октябрь 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Поиск

Друзья сайта

Статистика


Copyright MyCorp © 2024