Сайт продуманных людей
Главная
Вход
Регистрация
Суббота, 18.05.2024, 20:35Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Разделы новостей
развлечение [31]
интернет [10]
медецина [4]
мобильная связь [0]
финансы, банки, биржи, инвестиции [39]
спорт [0]
города [4]
софт-отличные програмки [0]
учеба и наука [14]
интересное и полезное [29]
новости [1]
вкусная и здоровая пища [27]
девушки и парни [19]

Наш опрос
Как Вы относитесь к спаму в интернете?
Всего ответов: 605

Главная » 2008 » Октябрь » 18 » УМОВИ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМЦЯ
УМОВИ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМЦЯ
18:10

Вкусные рецепты

“УМОВИ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМЦЯ”

 

У Ст. 8 Закону України “Про підприємництво” необхідною умовою здійснення підприємницької діяльності є державна реєстрація підприємництва. Детально процедура реєстрації регламентується Положенням про державну реєстрацію суб’єктів підприємницької діяльності, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 1998 року №740.

 

Перш ніж реєструватися, Вам необхідно з’ясувати наступні питання:

1.         Яким саме видом бізнес-діяльності Ви будете займатися?

2.         Чи підлягає даний вид діяльності ліцензуванню або патентуванню?

3.         Яку форму оподаткування Ви оберете?

4. Чи плануєте ви використовувати працю найманих працівників?

 

Куди необхідно звертатися?

1. Орган державної реєстрації

Державна реєстрація підприємницької діяльності проводиться за місцезнаходженням або місцем проживання у виконавчому комітеті міської, районної у місті ради. У містах Києві і Севастополі реєстрацію проводять районні державні адміністрації.

Фізична особа (заявник), яка має намір провадити підприємницьку діяльність без створення юридичної особи, подає до органу державної реєстрації:

1.         Паспорт;

2.         Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду;

3.         Заповнену реєстраційну картку, яка одночасно є заявою про Держреєстрацію;

4.         Копію довідки про включення в Державний реєстр фізичних осіб;

5.         Документ, який підтверджує оплату внеску за державну реєстрацію;

6.         Дві фотокартки.

З паспорта і довідки необхідно зробити кілька копій.

У відділі реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності Вам видадуть бланк заяви. У свою чергу Вам необхідно дізнатися про реквізити оплати за державну реєстрацію. Відповідальний працівник відділу реєстрації повинен прийняти у Вас: заяву, квитанцію, копію паспорта, довідки і дві фотографії. Вам повідомлять день, коли буде видане Свідоцтво.

Орган державної реєстрації надає у разі потреби безоплатну допомогу в заповненні реєстраційної картки. За наявності усіх необхідних документів орган державної реєстрації зобов’язаний протягом не більше п’яти робочих днів з дня їх надходження внести дані реєстраційної картки до Реєстру суб’єктів підприємницької діяльності (автоматизованої системи збирання, накопичення, обробки та оперативного надання інформації про суб’єкти підприємницької діяльності) та видати Свідоцтво про державну реєстрацію встановленого зразка з проставленим ідентифікаційним кодом юридичної особи, який надається органу державної реєстрації органом державної статистики, або з ідентифікаційним номером фізичної особи – платника податків та інших обов’язкових платежів.

У призначений день Ви отримуєте Свідоцтво про реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності. З цього моменту Ви – приватний підприємець. Разом з оригіналом Вам видадуть кілька завірених печаткою копій, а також оригінали та копії поданих установчих документів з позначкою органу державної реєстрації.

Вартість послуг:

          Реєстрація протягом 5 робочих днів – 25 грн. 50 коп.

          Прискорена реєстрація за 1 день – 76 грн. 50 коп.

 

2. Податковий орган за місцем реєстрації.

Ви повинні у п’ятиденний термін після одержання Свідоцтва про державну реєстрацію звернутися до органу державної податкової служби за своїм місцем проживання для взяття на податковий облік.

Насамперед Вам необхідно прийняти надзвичайно важливе рішення: обрати загальну чи спрощену систему оподаткування, обліку та звітності (до спрощених систем, зокрема, належать підприємницька діяльність за єдиним та за фіксованим податком).  Реєстрація у податкових органах здійснюється відповідно до Інструкції про порядок обліку платників податків, затвердженої Податковою адміністрацією № 80 від 19 лютого 1998 року.

Звертаючись до податкового органу, необхідно завчасно довідатися про прийомні дні, купити: бланки заяв за формою № 5-ОПП, бланки довідок № 4-ОПП, бланки заяв №1-Р (форма № 1-Р Вам буде потрібна тільки в тому випадку, якщо Ви не будете платником єдиного податку). Ви заповнюєте форму № 1-Р. Довідку за формою 4-ОПП повинен заповнити працівник податкової служби.

Крім заяв, Вам необхідно взяти із собою паспорт і копію Свідоцтва про реєстрацію.

У цей же день Вам буде видана довідка 4-ОПП (у двох екземплярах). Одну Ви повинні зберігати у себе, іншу Вам необхідно буде надати в банк при відкритті рахунку.

Якщо Ви будете працювати як платник усіх податків, Вам потрібно отримати Свідоцтво платника ПДВ. Для цього Ви маєте подати заяву за формою №1-Р. Радимо одночасно придбати Книгу обліку доходів і витрат. Вартість послуг: 17 грн. Потрібно зачекати 15 днів.

Якщо Ви плануєте перейти на спрощену систему оподаткування (єдиний податок), Ви подаєте заяву про реєстрацію платника єдиного податку.

Після реєстрації Ви – платник єдиного податку.

Вартість послуг: безкоштовно, а за видачу Свідоцтва платника податку на додану вартість (ПДВ) плата становить 17 гривень.

3. Пенсійний фонд.

Стати на облік у відділення Пенсійного фонду – за місцем Вашої реєстрації – Ваш наступний крок. Проте для тих підприємців, які є платниками єдиного податку і не використовують найманих працівників, – це необов’язкова процедура.

У Пенсійний фонд подаються:

          Заява. Бланк Ви одержите саме там.

          Копія Вашого Свідоцтва про реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності.

          Копія довідки про присвоєння Вам ідентифікаційного коду платника податків.

          Засвідчена копія договору про найом працівника або працівників.

Як правило, реєструють відразу ж. Вартість послуг: безкоштовно.

Регламентує Ваші дії у Пенсійному фонді Інструкція про порядок розрахунку та оплати з підприємствами, установами, організаціями і громадянами внеску на обов’язкове державне пенсійне страхування і інших платежів, а також обліку їх надходження у Пенсійний фонд України. Затверджено Постановою Правління Пенсійного фонду України від 19 жовтня 2001 р. № 16-6.

4. Центр зайнятості.

Тільки у випадку найму працівників, подаються наступні документи:

          Заява. Бланк Ви отримаєте саме там.

          Копія Вашого Свідоцтва про реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності.

          Копія довідки про присвоєння Вам ідентифікаційного коду платника податків.

Вартість послуг: безкоштовно.

Регламентує взаємодію з Центром зайнятості Інструкція про порядок нарахування та оплати внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок від безробіття та обліку їх надходжень в Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття. Затверджено Наказом Мінпраці від 18 грудня 2000 р. № 339.

5. Орган фонду соціального страхування від нещасних випадків.

Тільки у випадку найму працівників. Необхідно подати наступні документи:

          Заява. Бланк Ви отримаєте саме там.

          Копія Вашого Свідоцтво про реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності.

          Копія довідки про присвоєння Вам ідентифікаційного коду платника податків.

          Копія першого договору з найманим працівником.

Вартість послуг: безкоштовно.

Ваші дії з Фондом регламентує Інструкція про порядок перерахування обліку та витрат страхових коштів Фонду. Затверджено Постановою Правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань України від 20 квітня 2001 р. № 12.

6. Орган фонду соціального страхування по втраті тимчасової працездатності.

Подається тільки заява, бланк якої Вам видадуть на місці.

Вартість послуг: безкоштовно.

 

7. Орган внутрішніх справ.

Ви звертаєтесь до цього органу у разі необхідності мати власну печатку (штамп). Хоча це – необов’язкова процедура для приватних підприємців. Для одержання дозволу на виготовлення печаток і штампів Ви (або уповноважена Вами особа) подаєте до органу внутрішніх справ копію Свідоцтва про державну реєстрацію, два примірники зразків печаток і штампів, які затверджуються власником і додаткового погодження не потребують, а також документ, що підтверджує внесення плати за видачу дозволу.

Протягом п’яти робочих днів з дня одержання документів, орган внутрішніх справ зобов’язаний видати дозвіл на виготовлення печаток і штампів або письмову відмову із зазначенням причин, які обумовлюються законодавством України.

На печатках і штампах повинен обов’язково зазначатись ідентифікаційний код суб’єкта підприємницької діяльності – юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи.

Вартість послуг: безкоштовно.

8. Відкриття рахунку.

Ви можете звернутися в будь-який комерційний банк (який найбільше викликає у Вас довіру) і відкрити там власний банківський рахунок.

Протягом трьох днів з моменту відкриття банківського рахунку суб’єкт підприємницької діяльності повинен повідомити про це податкові органи за місцем реєстрації. Форма повідомлення затверджена наказом Державної податкової адміністрації України (ДПАУ) від 07.03.1998 р. № 100.

Фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності може відкрити поточний або інші рахунки на власне ім’я за умов пред’явлення паспорта або іншого документа, що засвідчує особу.

Відповідно до п. 2.2.9 Інструкції про відкриття банками рахунків у національній і іноземній валюті, затвердженої Постановою Національного банку України від 18.12.1998 р. № 527, для відкриття фізичною особою – суб’єктом підприємницької діяльності рахунку в банку подаються такі документи:

заява на відкриття поточного рахунку встановленого зразка;

копія Свідоцтва про державну реєстрацію (засвідчена нотаріально або органом, який його видав);

– копія документа, що підтверджує взяття на облік суб’єкта підприємницької діяльності (засвідчена податковим органом, нотаріально або уповноваженим працівником банку);

– довідка про реєстрацію в органах Пенсійного фонду України;

– картка із зразками підписів, що проставляються в присутності працівника банку, який відкриває рахунок, і засвідчена цим працівником або нотаріально.

Вартість послуг: від 20 грн.

Після цього Ви – приватний підприємець.
Категория: финансы, банки, биржи, инвестиции | Просмотров: 9177 | Добавил: fleger | Рейтинг: 4.4/5 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Календарь новостей
«  Октябрь 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Поиск

Друзья сайта

Статистика


Copyright MyCorp © 2024